onsdag 24 april 2013

Oh my lord, hundra âr sen sist

Satt framför datorn och glodde lite pâ Tradera och fick helt plötsligt ett enormt sug att blogga.
Det var ju verkligen 100 âr sen sist...

Ber om ursäkt direkt för mina knepiga Â. Vâran stationära dator har ett tysk tagnentbord. Förvirrande!
@ är pâ fel ställe, â finns inte, istället finns ü. Kankse gâr det att fixa till ett normalt svenskt â men det orkar inte jag ta reda pâ. Ni fâr helt enkelt leva med Â. Tycker jag duger.
Skulle väl kunna hämta ett annat tagnentbord men det skiter jag i för tillfället. Det är ju nu suget drar och dâ är det lika bra att bara köra pâ.
Jag är som en fantastisk konstnär som enbart kan arbeta när andan faller pâ (skrivet helt utan ironi)

Jaha och vad ska jag skriva nu dâ?
Var mitt sug bara ett sug som kom fort och föll pladask?
Varför är det inte sâ med godis-och chips-sug. Dom sugen hâller sig minsann kvar som iglar tills suget är tillfredställt.

(sitter som ett frâgetecken och väntar pâ ett topic att skriva om)

Nä, ingenting!
Fâr väl vara lite ego dâ och skriva om mig själv.
Jag har opererat mig nu, opererat bort sköldkörteln som gjorde mig förvirrad, klantig med mera med mera.
Jag är fortfarande förvirrad och klantig, operationen gav mig inte tillbaka min hjärna.
Jag som trodde att jag skulle vakna upp ur narkosen med en ny klar och tydlig syn pâ livet, men icke.
Fâr helt enkelt vänta pâ min hjärna ett tag till.
Har dock insett att jag är en arg jävel och nu mâste nâgot göras.
Vet inte om det är Graves som gjort mig förbannad eller om det är nâtt annat. Har inget behov i att forska i min barndom och leta efter potenciella fel hos mina intet ont ananade föräldrar sâ jag ska försöka lösa detta pâ egen hand.

Jag har skaffat mig en app.
Hâll i er nu!!
Fröken Eriksson ska börja meditera.
Tänkte att det vore ett sätt att fâ mig att slappna av och sluta vara sâ hiskeligt förbannad hela tiden.
Sebastian tycker att jag ska spela kickboxning pâ Xbox.
Kanske bâde och.

Gjorde första försöket igâr och insâg rätt fort att jag är en spänd jävel som inte har nâgra planer alls pâ att tysta ner min inre stress utan lâg hela tiden och tänkte pâ att:
Helvete vilken lâng tid detta tar!!

Undra om det kan vara sâ att jag faktiskt behöver detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar