tisdag 30 oktober 2012

Puckot Eriksson

Jag har ingen hjärna.. Den försvann med första graviditeten och har tack vare ( morr ) Graves aldrig kommit tillbaka.

Den är grymt saknad och älskad. Tyvärr har min karl aldrig fått äran att träffa Erica med hjärnan, utan bara puckot.. Nja, kanske haft nån ljuspunkt under den korta med intensiva perioden innan Laini hamnade i magen. Blev ju på smällen redan efter 1,5 månad..

Sebastian tror att han lever med ett korkat fruntimmer och det gör han nog MEN vänta bara tills min hjärna hittar hem igen.

Nu kommer jag låta lite överlägsen men det är bara för er att gilla läget..
Jag har alltid ansett mig vara rätt bright, huvudet på skaft. Ofta fått känslan av att jag är den smartare i rummet och anser för det mesta att folk är lite blåsta..

Nu menar jag ju självklart inte ni som läser ;-)

Hade planer på att bli medlem i Mensa och gjorde flera av deras online test bara för att det va kul.
Lite skönt faktiskt att känna sig lite överlägesen ibland. Kunde dock vara lite elak mot folk i mitt eget huvud. Skulle ju aldrig tala om för någon att den är korkad..

Hur som helst så är inte detta poängen utan the fact att jag har tappat min smarthet. Jag är inte bara liiite korkade utan total tom i bollen.
Inget minne, min extremt logiska tänk är försvunnet, kan inte tänka, totalt förstörd vid stress och jävligt dum helt enkelt..

Detta va grymt svårt i början men nu verkar jag ha vant mig en del. Jag är som en dement gammal tanta som VET att hon är dement men kan inte göra nått åt saken. Nu verkar jag vara tillräckligt puckad för att glömma att jag är puckad. Nog skönare så!

Nu äter jag ju piller mot min dumhet och hoppas att hjärnan hittar tillbaka snarast..
Katthög 102 är adressen, by the wy..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar