måndag 8 november 2010

Helgen

I lördags så va jag, mamma och Damien på Model House och blev fotograferade. Det va skitkul måste jag säga. Att bli sminkad och lite ompysslad är helt underbart. Jag som aldrig blir bra på bild blev skitbra på typ alla bilder. Det är ju helt fantastiskt! Vi tog bilder enskilt och tillsammans. Efteråt så satt vi och tillade på prislistan och insåg att, herrejävlar va dyrt det va. Men vi ville ju ändå ha lite bilder, men 1 bild kostade 500 och 5 bilder 1500. Men vi lyckades få till ett familjepaket. Så vi kunde få alla 198 bilderna för 3500:-. Vi tog det. Det blev 1750 var... Jävligt mycket pengar!!!! Men nu har vi gjort det. Jag va mest intresserad av bilderna på Damien o han blev skitbra på alla. Fotografen va jätteimponerad av honom. Hon tyckte att han va skitduktig och det tyckte övrig personal oxå. Dom sa att det brukar alltid vara massa skrik o gråt när barn ska fotograferas. Min son skrek visserligen, men av lycka. Han pladdrade, bubblade saliv, skrek som en fågelunge och höll låda för alla. Tror ni jag blev 3 meter lång av allt beröm eller?? Jag har VÄRLDENS bästa son :-)

Här är några bilder:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar