onsdag 30 november 2011

Lite bilder

Nu har jag suttit och laddat upp dom senaste bilderna på oss. Det har tagit hela dagen för jag blir avbruten hela tiden.. Livet som småbarnsmor antar jag.
Det är ju inta bara att ladda upp dom på datorn, måste ju gå igenom och radera dom dåliga och sen skapa album.
Nu på slutet så har jag arbetat till det underbara ljudet av min skitande dotter. Hon ligger brevid mig här i soffan och bajsar hejvilt. Jag vågar inte riktigt lyfta på filten med rädsla för bajs överallt. Det har låtit som att hon har tömt sig för en vecka framöver.
Nu somnade hon.. Hm! Liggandes i skit. Kan det verkligen vara så skönt? Ja, kanske! När man är nybajsad då. Varmt o gott!!

Jag låter henne sussa i några sekunder innan jag rycker upp henne ur sin skönhetssömn för att klä av henne i kylan och lägga kalla tvättlappar på henne.. Tror ni jag är SÅ hemsk! Nejdå, jag brukar stoppa tvättlapparna i BH:n så blir dom varma o goa.. Men sussa lite får hon göra iallafall..

Nån som vill veta vad BRAKET i förra inlägget handlade om..
Jag gick ut i hallen och hittade en son, en hund och en trasig blomkruka. Sonen stod och matade hunden med lekakulor som han glatt knaprade i sig. Säkert jättebra för mage och tänder.
Har räddat blomman men krukan va bara att hiva..

Nu vaknade skönheten.. Kommer strax

Nu är jag tillbaka.. Dottern är ren och fin i rompen nu. Det va inte så farligt som jag hade befarat. Inget bajs på ställen där det inte ska vara.

Åter till krukan då. Eller ja, historien va nog klar där. Har jag nått mer att berätta?? Nä, tror inte det.

Jag har som sagt uppdaterat ett fotoalbum och även lagt till två st.

Detta albumet (höst 2011) har jag lagt till lite bilder i.


Vinter 2011. Detta är ett nytt album


BB är oxå ett nytt album. Det innehåller bilder från BB tiden med Demona


Dessa albumen och andra finns att titta på i sidan "fotoalbum" som finns längre upp på denna sidan.

Tänkte faktiskt avsluta inlägget nu men kom på att jag måste beklaga mig lite först. Vi är förkylda!!! PLÄK!!!
Kan det bli värre, ja det kan det, men det är fortfarande jobbigt och då har man rätt att klaga.. Vet faktiskt inte ens om jag har rätt att klaga. SÅ sjuka är vi inte, vet inte ens om vi är sjuka.
Nä, vi är nog inte så sjuka när jag tänker efter. Jag återkommer med klagandet imorgon, om vi mår sämre då?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar