onsdag 30 november 2011

Hm

Sitter i soffan o har ont i röven som vanligt.. Hm! Jaja, nån gång blir väl min laggårdsvägg bättre. Jag håller tummar o tår.

Jag har satt lillasyster i bärselen så att jag kan ha händerna fria att göra annat.. Jag har ju funderat på bärsjal, faktiskt så funderade jag på det redan när Damien va liten. Har tyvärr inte fått tummen ur min onda röv. Nu måste jag nog tvinga ut den. Tror att det skulle vara bättre än bärselen, som jag för övrigt får ont i ryggen av. Man kan även amma i en bärsjal och det går inte i våran bärsele. Det vore jävligt bra. Då blir jag inte så bunden till min soffa. Både Damien och hunden har börjat inse att satt Erica sitter.. Dumt! Dom hittar på massa bus medans jag ammar, dom blir även jävligt döva när jag sitter där. Skitungar!! Just nu till exempel så tuggar hunden på yoghurtförpackningar och Damien svabbar golvet med en skitig svabb. Life is Gooood!!!
Nu svabbades även bordet lite.. Gött!!

Jag kanske borde slita mig från datorn och rädda situationen.. Nu hörde jag ett BRAK!!

Måste gå, återkommer senare..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar