fredag 9 september 2011

Passar på

Jag passar på att skriva ett inlägg lite snabbt medans vårat mobila bredband funkar i en kvart eller så..

Jag är SÅÅÅÅ trött och utled på denna skiten med telefonen och bredbandet. Hur fan ska jag kunna blogga när skiten inte funkar. Just nu håller jag på att söka på internet efter andra sätt att på fast telefoni och bredband. Jag tänker att just nu vore det nog inte Så svårt att bryta bindningstiden med Telia, med tanke på att dom inte kan leverera..
Jag känner mig SÅ jävla hjälplös i detta, har ingen att skälla på. Kundservice är ju ingen idé att skälla på, dom stackarna kan ju inte hjälpa mig. Ge mig en chef att skälla på, då jävlar..

Över till nått annat..
Jag är tjock, otymplig och ganska fet faktiskt. Men förhoppningsvis bara i 5,5 veckor till.. Wohoo!!!
Hon får gärna titta ut fort som fan faktiskt, mitt liv är lite jobbigt faktiskt. Just nu går jag mest och hoppas på att hon växer enormt mkt och blir stor som fan. Ju större hon är desto tidigare sätter dom igång mig.. Dom ska göra ett tul den 5 oktober.

5 oktober är by the way min älsklings 30 årsdag. Egentligen hade vi en plan på att fira den i Tyskland men lillasyster hindrar oss lite. Om jag inte hade tul och ev igångsättning så hade vi åkt. Vi har lite otur med våra 30 årsdagar i denna familjen. När jag fyllde 30 så va ju vi på BB med nyfödd Damien. Vi blev utskrivna på min födelsedag (eller jag vägrade vara kvar). Jag skulle fira senare men det har ju inte blivit av. Nu har det ju gått mer än ett år, knepigt att ha 30 årsfest då?!
Får väl se när vi lyckas fira Sebastians dag.. Måste fixa hans present..

Förutom telefon, mobil, bredband, regn och tjockisproblem så har vi det jävligt bra på landet. Jag kommer att visa lite bilder längre fram. Lyckas inte riktigt ladda upp bilder just nu. Det går så jävla långsamt att jag inte pallar med. Har inte jättebra tålamod just nu. Jag skyller enbart på Telia, hormoner har inget med saken att göra :-)

Nu hör jag min lilla skitunge däruppe, han har ingen lust att sova. Men JAG vill att han sover. JAG behöver det!!!!!!
Han håller på att förändra sina sovtider lite. Han försöker ändra till en nap/dag istället för två. Det funkar sådär. Vissa dagar går det, men han är svingrinig på kvällen då..
Jag kan vara på nedervåningen och störa mig som fan på att skitungen inte sover o så går jag upp och hittar honom hoppandes i sängen med ett gigantorleende och asgarv. Vem kan störa sig då? :-)
Då ska man hålla sig för skratt och försöka lägga honom igen, det går inte alltid. Många gånger får han följa med ner :-) Han är för söt den där skitungen.. Mammas pussgurka..

Nä, nu måste jag nog gå upp till skitungen, vi får se om han följer med ner eller inte :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar