onsdag 7 mars 2012

Bajskonstistens

Vi håller ju lite koll på Damiens bajsande eftersom det är nått som inte stämmer. Väntar på att läkaren ska ringa med resultat på blodprovena..
Hursomhelst så va jag lite nervig i helgen för jag mindes inte när han bajjade senast. Vill ju inte har nån jäkla förstoppning mitt i allt..
Det är så jävla mycket skitsnack i detta hemmet.. I denna familjen är vi on top med allas bajs.. Viktiga grejer det där.
Hursomhelst så satt vi i soffan o myste. Kramades lite och Sebastian berättade att Damien hade bajsat..

Erica: Åh gud va skönt.. Hur va det?
Sebastian: Tjaaa, det va inte jättelöst, inte som yoghurt..
Erica: Ok, najs beskrivning
Sebastian: Mera som leverpastej, BREDBAR

Nån som är sugen?!

Damien har börjat prata med mommo i telefonen.. Han säger inget förutom mmmm och ett o annat litet ljud. Han brukar visa mommo massa saker genom att peka på grejerna o säga typ mhmmmh.. Mommo fattar självklart allt :-)
Det senaste är att han ska hålla luren själv, så då snor han den av mig o går omkring o snackar med mommo. Svinsött, men det är grymt svårt för mig att veta när mommo har tröttnat på gossen o vill prata med någon mera pratsam människa.. Det är ju inte jättespännande med envägskommunikation..
Damien skulle nog kunna gå i timmar o prata med mommo..
Tog en bild på honom när han pladdrade sist.. Han hade hämtat sin musiktv o gick omkring o bar på oxå.. Han såg ut som en liten businessman med portfölj och mitt i sitt viktiga samtal..

By the way så är det vatten på tröjan, han är inte nerkissad.. Eller är han det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar