fredag 2 mars 2012

Egentid

Hej hopp jag har egentid :-)
O hur spenderar jag den? Jo, med cider och Sims.. Jo, jävlar, jag både super o spelar.
Men oj va svårt det va bestämma sig vad jag skulle spela.. Jag har funderat på det HELA dagen, eller hela veckan, tror jag.
Hela kvällen har min hjärna jobbat på högvarv för att komma fram till ett beslut för att tillslut efter fruktansvärt lång tid (typ dax att sussa nu) göra FEL beslut!!!!
Som om det är nått jävla livsviktigt beslut som absolut inte går att ändra på. Nu har jag granskat min hjärna och tvinga den att inse att det går att byta spel. Imorgon blir det ett annat spel (om jag inte hittar något bättre att göra)
Fast nu kom jag på att vi har ju fler sätt att spela på..
ÅH NEJ!!! Fler beslut måste tas. Dataspel, wii, kinect eller gammalt hederligt Nintendo 8 bitars..
Fram till för en minut sen va mitt största problem att välja dataspel.. Nä, va fan, jag skiter i detta. Fast en liten runda med Mario är ju aldrig fel..


Jag och min hjärna lämnar detta ämnet för resten av kvällen iallafall och går över på viktigare ting: BARNEN. Nähe, jag skojade bara, alkoholen såklart!
Jag dricker cider så här på en fredakväll.. Lillfiaprutt ligger o sussar för natten och behöver inte mina tuttar på massa timmar och då hade ju jag kunnat passa på att supa till men min after2pregnancys&stillbeastfeedingkropp säger att TRE cider är alldeles utmärkt. Blir ju alldeles full annars. Tål ju absolut ingenting nuförtiden.. Vilket våp man är, lätt o få i säng OCH billig i drift. Vilken tur han har min sexiga karl (som by the way ligger i soffan i myskläder o fiser)..

Mmmmm myskväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar