tisdag 21 februari 2012

Min sambos tankar

Inte skrivit på nån vecka nu men jag har känt att jag inte har tid. Nu tar jag mig tid för ett snabbt inlägg, har lite att ordna med sen..

Satt o åt middag häromdagen o pratade med Sebastian om hans arbetsdag.. Han berättade om något som han hade funderat på under dagen.
På bygget som han jobbade på då så jobbade även en döv kvinna och det va henne han gick o funderade på eller inte riktigt henne, snarare hennes FISAR.. Tankarna dök upp i huvudet på honom när han käkade lunch.

Hans tanke:
Om hon sitter och äter lunch på jobbet och måste fisa. Gör hon det bara eller? Ja menar, hon hör ju inte om det är en smygare eller en brakskit. Tänk om hon bara pruttar och värsta brakskiten (här gör han ljudeffekter och asgarvar) kommer ut och alla bara tittar på henne eller skrattar o hon fattar ingenting.Undra hur hon gör..

Mitt svar:
Har du funderat på det hela dagen eller?

Hans svar:
Ja typ

Mitt svar:
Ja eftersom hon är kvinna så fiser hon nog inte alls vid lunchbordet utan håller sig istället.

Hans lite besvikna svar:
Jaha.

Nästa tanke:
Det är ju inte bra att ha någon döv på ett bygge. Tänk om nått ramlar ner o alla skriker AKTA o där går hon bara o SPLASCH!!!

Hm!! Det är stora, djupa tankar min sambo har på dagarna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar