onsdag 1 februari 2012

Synd om mig :-)

Grymt synd om mig idag.. Eller inte!!
Jag har varit hos läkaren idag och tagit bort mina hudflärpar. Har tre sår nu och ett av dom är sytt.. Tror dock att jag kommer att överleva detta. Däremot har jag insett att jag är svårbedövad. Sjuksköterskan sa att det finns vissa som är det. Jag är troligtvis en av dom.
Varje gång som jag ska få bedövning så får dom ge massor och ändå känner jag. Jävla katastrof..
Dom enda exemplen som jag kommer på just nu är:
När jag skulle ta bort tumnageln (hade klämt den jävligt ordentligt). Blev inte bedövad så dom fick ge 6 sprutor innan dom kunde ta bort den.
När jag opererades i ljumsken. Bedövningen släppte och det gjorde svinont när han sydde. Men kirurgfan tyckte att han är ju snart klar så vi behöver inte bedöva mer.. Jävligt skönt!
Och så va det ju idag, kände först när han skar o sen även stygnen. Fick dock mer bedövning men blev inte helt hundra bedövad..
Det känns som att dom inte riktigt tror på mig.. Säger att det är klart att det känns att kirurgen gör nått.. Jamen självklart, fattar väl jag oxå.. Men det är väl en jävla skillnad på att känna att nån grejar och att känna exakt när kniven skär i huden eller känna exakt när synålen sticks in.. Jävla skillnad på att känna och att känna smärta..

 Jaja, skit i det o över till annat.. Vet dock inte riktigt va jag ska skriva. Bilder på nya tvättstugan kommer snart, ska bara få tummen ur o ta med kameran när jag går ner o tvättar. 

Jag saknar verkligen min lilla Liani när han är på dagis men fy faaan va skönt det är när han är där. Kan slappna av på ett helt annat sätt. Har tyvärr haft fullt upp varje gång han är där så jag har inte direkt hunnit att bara vara. Just nu jobbar vi på att få nya rutiner som passar oss. Damien behöver mera ensamtid med oss föräldrar, det visar han tydligt. Även Demona behöver tid själv med oss. Sen är det ju även så att Odin oxå suktar efter kärlek. Så vi jobbar på nya rutiner där alla kan få som dom vill, även jag. Ska försöka att inte glömma bort mig själv.
Ska på tupperwareparty hos Lina den 22 och Sebastian tyckte att jag skulle åka själv.. Bra idé, lika bra att passa på. Jag behöver verkligen det. Skulle oxå behöva en riktig tjejkväll snart.. Får nog försöka planera in det.. Behöver vin och skitsnack :-) Behöver det efter två graviditeter..

Nä nu ska jag gosa med min dotter innan jag måste iväg o hämta sonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar