onsdag 8 februari 2012

Döm om min förvåning

Gallskrikungen sov hela natten och vaknade på ett hyffsat trevligt humör. Det är inte en vanlig företeelse i detta hemmet.
När vi va iordninggjorda så sa jag att vi skulle gå ner o äta frukost och då måste vi lämna napp och snutte här uppe o döm om min förvåning när ungen bara släpper napp o snutte på golvet utan minsta tillstymmelse till gnäll.. OJOJOJ!! Har han kommit på andra tankar under natten eller??

Nåja, lyckan höll ju sjävklart inte i sig. Direkt efter frukost så går han raka vägen till köksbänken där napparna finns. Skam den som ger sig!! Jag ger mig fan aldrig.
NEJ, nappen har man bara när man sover
UHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Men det blev ingen upprepning av gårdagen :-) Bara lite gnäll o mesgrin som varade resten av morgonen. Satt o sjöng lilla snigel med min allra vänaste röst i bilen påväg mot dagis. Det roade ungen hyffsat iallafall..
Räknade till 10 i huvudet samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar