tisdag 7 februari 2012

Gallskrik

Tänkte egentligen inte skriva nått idag. Eller jo, det tänkte jag.. Det tänker jag ju jämt men va faan va kass jag är på att få den där tummejävlen ur röven.

Igår va jag o barnen i gbg o hälsade på. Saknade öppna förskolan så förbannat.. (jävlar va jag stör mig på rrrrrrrrrr på mitt tangentbord, det blir ju fan inga rrrrr)
Dagen kunde ju ha börjat liiite bättre kanske. Lillfia vaknade så jag ammade henne i sängen o glodde på smartfånen lite. Skulle upp kl 6 och när klockan är 6 (i mitt huvud och tydligen i mina ögon oxå) så ringer klockjäveln inte. Men va är det för jävla skit då?!
Kollar lite närmare bara för att fatta att inte fan är kl 6 inte... Klockan va 7 o va faaan ringde inte smartfånjäveln.. Smart, my as!! Jävla dumfån!!


Aja, kom upp iallafall o kom iväg (fint folk kommer alltid sent) o va fan händer. Jo medans jag kör i godan ro mot Lilla London så börjar bilen låta skumt. BONK, BONK, BONK, BONK!! Aldrig bra med BONK i bilen. Det lät som det kom framifrån, typ från däcken.. Som om nått satt löst. Aldrig bra med lösa delar i en bil.. Stannade vid en mack utanför Borås för att kolla om jag såg nått. Haha!! Som om bilmecken Eriksson skulle kunna se med sin röntgenblick precis vad felet va. Körde runt macken fler varv som nån jävla karusell fortfarande i tron om att jag skulle kunna komma på felet. Tillslut kunde jag inte med att köra flera varv så jag gav upp o tänkte att jag blir ju fan inte klokare av att köra runt en mack i hopp om att lösningen skulle slå till i skallen likt en blixt.
Som tur va så ringde min sambo precis när jag gav mig ut på motorvägen igen.. Hans enda idé va att däcket kanske sitter löst (eftersom han bytte bromsklossar veckan innan).
Det va ju bara att köra av på första bästa ställe o ta mig tusan om inte snyggo hade rätt.. Däcket va löst. Bara att skruva åt o åka igen.. Jävla tur det!!

Kom ju till öppna tillslut iallafall och hade en skitbra dag

Idag då?! Jo, tackar som frågar, idag va lillprutt på förskolan och intet ont anande så beslutade jag och hans far om hans närmaste framtid. Stackas barn!
Vi bestämde att nu får det fan va slut på den där proppen som är fastklistrad i truten på han. Han får självklart behålla den o snutte vid sänggående men under dagen så får det banne mig vara nappfritt.
OJOJOJ, vilken jävla kväll det blev. Hade jag vetat det så vete fan om jag hade bestämt detta. Men nu har det bestämts och jag är envis som en jävla åsna om jag lägger manken till. Han skrek som en stucken gris HELA kvällen.. Fyttihelvete va jobbigt.. Sebastian kom hem o sa att han ville åka tillbaka till jobbet. Snäll som han är så frågade han om jag ville följa med.


Äntligen blev kl 19 o vi kunde byta till pyjamas på gnällskitungen och ge han proppen. Tror han slocknade i samma sekund som han la huvudet på kudden. Så jävla skönt!! Nu är det tyst o lugnt, aja förutom lillfia men hon gallskriker inte iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar