lördag 11 februari 2012

Tävling

Här kommer en liten tävling...

Den går ut på att gissa vilken bild som min dotter Demona är på. Själv tycker jag att det kan kan vara ganska svårt..






Anledningen till denna tävling är att min lilla ängel har blivit en huggorm eller demon. Vet inte riktigt när förvandlingen inträffade. Tror att den har kommit smygande. Började med röda ögon på bild och nu hugger hon efter mig :-(
Dom som har blivit drabbade är mina tuttar.. Dom har blivit väldigt ömma efter Demonas otrevliga behandling. Vet inte riktigt hur jag ska få bukt med detta.. Borde kanske ringa fader Merrin, han har ju erfarenhet av sånt här.. Ja menar, Regan klarade ju sig fint från sin exorcism..

Tycker dock att likheten mellan Demona och Regan INTE är slående



Vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar