torsdag 9 februari 2012

Odini -.Utbrytar hunden

Här gör vi allt för att slippa se hunden o hunden göra allt för att synas. Känns som att våra utfrysningsplaner går i stöpet.. Hunden gör allt för att ingå i familjen så jag antar att vi får ge oss snart, fast NEJ! Ger jag mig inte när det gäller sonens napp så ger jag mig fan inte när det gäller hunden..
Vill bara tillägga till alla känsliga läsare: IRONI!!!!

Sebastian satte ju upp en grind till ena hallen för ett tag sedan just för att hålla borta Odin ibland. Planen är att han ska vara där när han är ensam hemma och ibland när han stressar upp sig. Han trivs som fisken i vattnet där och har alltid lagt sig där när han behöver vara ifred från skitungen som petar honom i ögonen eller när han har snott någon pryttel o vill demolera den.. Saknar vi något så kan vi ge oss tusan på att den ligger i hallen i tusen bitar.. Nu ikväll va det handkrämen, igår va det tandpetarna..
Kom till sak nu för faan Eriksson.. Jaja ok..
Sebastian satte upp grinden, Odin hoppade över
Sebastian höjde grinden, Odin kröp under
Sebastian satte dit en del på undersidan, Odin hoppade över
Sebastian höjde grinden, Odin hoppade över med hjälp av en pall
Erica tar bort pallen, Odin kryper under på hörnet..

Hur fan lyckas hundkräket.. Ska vi bli tvungna att bomma igen hela jävla öppningen eller.. Hur hög måste grinden vara för att han inte ska hoppa över och hur små måste hålen vara för att han inte ska kunna krypa igenom?? Alldeles nyss lyckades han öppna ytterdörren oxå..


Egentligen ska jag åka till vårdcentralen imorgon för att ta bort mina stygn.. Men jag orkar fan inte!
Jag har ingen lust alls att sätta väckarklockan och göra iordning mig o barnen för att en sköterska eller uska ska pilla lite på mig.. Ska vara där 9.. Nej, nej, nej jag vägrar..
Jag tog stygnen själv.. Hyffsat krångligt va det eftersom jag har en fettomage mitt i vägen.. Stygnen satt på insidan låret ganska högt upp o med tanke på att jag inte kan se min egen mutta med min fetto hängbuk så hur fan ska jag kunna vara i närheten av insidan låret med sax i ena handen, pincett i andra handen och med tredje handen hålla undan fettet.. NOT a piece of cake ska jag tala om..
Hade väl kunnat be sambon men det är jag alldeles för envis för.. Bra kvinna reder sig själv :-)
Satte mig i soffan med benet spretande o kämpade.. Två av stygnen va ju svinlätta.. Hej hopp va jag e grym.. Tappade dock självförtroendet ganska fort när dom två sista skulle tas.. Jävla fettomage ivägen..



Lyckades tillslut iallafall.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar