tisdag 31 januari 2012

Nu är bilderna fixade

Nu har jag fixat iordning fotoalbumen igen.. När jag skulle fixa iordning alla foton på datorn och lägga dom i olika mappar så ändrades alla foton i Picasa (ett program som jag har foton och album till bloggen).. Det blev huller om buller och jag va tvungen att göra om allt. Nu har jag gjort det iallafall.. Kommer säkert att fixa mera med fotosidan för att förenkla den men nu är alla album i ordning och jag har uppdaterat i bland annat albumet "våren 2012"

Har gjort ett helt nytt album oxå. Bara bilder på min underbara lillfia. Albumet heter "Demona"

Här kommer några av bilderna som jag har lagt upp:


Sebastian lagar utebelysningen och jag hinner inte mer än att vända ryggen till så har busungen klättrat upp för stegen.











Finn fem fel på bilden under. Svaret skriver jag längst ner i inlägget.


Kolla in vilken fräsching Sebastian hittade. Det är en plasthink med vatten i. Bruna pluttarna är lecakulor men det finns nått mer inbäddat i isen.. När vi såg den så tänkte båda på Ice Age filmerna.. Väntar bara på att den ska hoppa ur och se helt galen ut. Haha!!! 
Sebastian va även lite sugen på leka obducent och såga den på längden bara för att det är lite äckligt och för att se hur den ser ut inuti.. Tyvärr så va jag mer sugen på den planen än han (jag har lite perversa tendenser, jag vet) så hinken står kvar på gräsmattan ett tag till. Får se om vi bara väntar på våren o hivar den eller gör något spännande med den.. Den som lever får se. Jag röstar på nått spännande :-)

Svaret på finn fem fel: Det hänger spagetti på fem olika ställen. Jag och Sebastian blev lite galna under middagen häromdagen. Vi började lite snällt med att suga i oss spagetti, alá Lady och Lufsen, men det eskalerade till matkrig. Damien tittade bara storögt på sina föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar