lördag 14 januari 2012

What to do?

Jag sitter här och funderar på what to do today?!

Igår sprang ju dagen bara förbi och jag hade fullt upp hela dagen. Nu sitter jag vid köksbordet och har ingen inspiration. Jag skulle kunna göra massor men jag vet inte riktigt vad jag vill. Bara vara kanske :-)
Jag har en liten tanke på att gå ut kanske. Ut på tomten eller ta en promenad. Det är skitfint väder.

Mannen är ju inlåst i källaren så honom får jag räkna bort. Vi är on our own, jag, hunden o barnen. Gå ut skulle ju underlätta för alla inblandade tror jag. Kan ju ta med lite klicker o godis o träna våran ohängda Odin lite kanske. Jag är ju trots allt utbildad hundinstruktör, kan inte en människa tro. Haha!!

Ah va faan.. Jag kan ju sitta här o svamla bort hela dagen eller få tummen ur o klä på hela familjen. 
Ok, nu har jag bestämt mig, frågan är ju bara om jag ska duscha innan eller efter. Efter va?? Låter bättre.
Ok, då är det bestämt oxå. Nått som INTE kan vänta till efter är Lillasyster. Hon behöver gödas innan vi går ut..

Då har jag med andra ord inte tid o sitta här o svamla längre.. tummen är ur!!!! Gött!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar