söndag 29 januari 2012

Ny bild

Jävla störande. Bilden i förra inlägget har ingen jävla lust alls att vända på sig.. Jävla mobilskit.. Om jag tar kort med mobilen på högkant så har den ingen lust alls att lägga sig åt rätt håll o vem fan kommer ihåg att vända på mobilen varje gång man fotar..
Jag orkar inte hämta mobilsladden för att föra över bilden på datorn o vända på den så istället så skriver jag ett inlägg som tar längre tid att skriva än att hämta sladd, föra över, vända o ändra inlägget.. Men va fan, e man lat så e man..

Eftersom jag inte behagar att hämta sladden som ligger ca 2 meter ifrån mig så har jag valt att ta en ny bild med mobilen vänd åt rätt håll. Det tog bara typ 10 minuter. Ungen kunde inte sitta still..

Här kommer iallafall en bild åt rätt håll..

Jag läste mitt eget inlägg o insåg att jag måste lägga till några ord:
Mammas underbara Lilla skitunge.. Han är så söt o go..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar