måndag 5 mars 2012

Kjell-Åke

Nu sitter jag här i soffan o njuter av att båda barnen sover.. Skulle behöva göra lite grejer men det skiter jag i. Disken får fan diska sig själv. I dont give a shit!! Just nu iallafall!

Känner ju mig själv, TYVÄRR, och vet att innan dagen är slut så kommer disken vara diskad, hallen iordning, leksakerna på plats och tvätten vikt. Hur ska vi annars kunna stöka till inför morgondagen??

Har varit på mvc idag o legat i den underbara gyn stolen med benen i vädret.. Funderade igårkväll på hur jag skulle se ut downstairs idag och valde att inte göra ett skit. Så jag slängde upp mina orakade ben i benhållarna och fläkte upp mitt oansade skrev..
Orkade inte göra mig fin för Kjell-Åke.. Orkar jag inte göra mig fin för Sebastian så kan jag ju inte fjanta till det för Kjell-Åke..
Hade inte min vanliga BM idag utan jag hade Kjell-Åke.. GRYM jävla BM.. Jag vill byta och ha honom för alltid.. Karlar är så mycket bättre på att gräva därnere och det menar jag utan någon som helst sexuell tanke.. Så SLUTA tänk snusk!!! Jag menar manliga gynekologer och barnmorskor.. 

Idag va det dax för cellprov och insättning av spiral.. Det kändes ingenting! Han e grym Kjell-Åke, trevlig oxå o lite rolig.. Passar mig utmärkt.. Lite rolig måste man vara annars tycker inte Erica om er, bara så ni vet..

En sjuksköterskestudent va med o glodde lite på min livmodertapp medans hon höll i min kära dotter som säkerligen fick flachbacks från förlossningen.. NEJ, jag vill inte tillbaka in igen............
Sonen blev lite uttråkad av att ingen brydde sig om honom utan bara glodde in i mammas mutta så han tryckte på larmet. Han tyckte nog att Kjell-Åke behövde mera hjälp för att hitta i djungeln...
Vad jag skulle komma fram till va att den där SSK studenten tyckte att jag va svinrolig.. Hon skrattade åt allt jag sa och påpekade att "du är så rolig" när jag sa att sambon inte fått komma till ännu..
Hm.. SÅ jävla kul är jag faktiskt inte.

Nu sitter spiralen på plats iallafall så nu ska sambon få sig nått snart. Nu jävlar ska vi rumla runt i sänghalmen, eller inte!? Får se när det blir.. Ska klippa häcken och ansa träden lite först ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar