söndag 30 januari 2011

En dejt

Jag har haft en dejt!!!!!!!! Eller jag är fortfarande på dejten eftersom han följde med mig hem :-) Hur dejten slutar får vi se ;-)

Jag och min underbara sambo har varit på våran första dejt. Ja, det är sant. Vi har aldrig varit på en dejt förut. Det blev liksom aldrig så när vi träffades. Mamma kom hit o va barnvakt o vi va borta i hela 3,5 timmar.

O jag är grymt stolt över mig själv. Jag hade inga problem att koncentrera mig på filmen istället för att oroa mig för sonen.. Det funkar väldigt bra för mig att tänka på att mamma har honom. Med mamma som barnvakt så kan det ju inte gå annat än bra.. Ja, menar, jag blev ju perfekt :-)

By the way så har jag köpt nya trosor.. Inga string, men boxertrosor i najsiga färger med spets på. Försökte mig på Bh oxå, men det va bara skrattretande. Ett litet försök till sexighet från min sida. Idag har jag klämt ner tuttarna i en snygg amningsbh (jag har faktiskt 1 snygg, visserligen jävligt obekväm men ska man vara fin får man lida pin) och ett par nya trosor med spets. Får ju se till att vara lite snygg när man är på dejt..

Måste tillbaka till min dejt nu, återkommer imorgon..

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att ni var på dejt, det ska man unna relationen (säger jag som är ensamstående med min dotter) fast man har barn och allt det där, det piffar ju upp lite.

    SvaraRadera