måndag 24 januari 2011

Lek o bus

Igår åkte vi till Lek o Buslandet.. Det kostar gratis för barn under 1 år, så det är perfekt att gå dit en liten stund.. Komma hemifrån o sonen får se annat än det gamla vanliga. Vi tog lite bilder.









Efter lek o bus så tog vi oss till Bäckebol för att framkalla bilder o kolla på en fritös.. Jag har nämligen köpt skitfina ramar på IKEA som jag vill sätta upp hemma. Vi tog ju massa bilder på Damien när vi va på modelhause som verkligen blev jättefina. Dom vill jag rama in. Jag såg framemot att komma hem o greja med ramarna men det sket sig.. :-( Apparaten va paj, så jag får vänta på mina bilder :-( Men det blev en fritös iallafall :-)

Mamma kom förbi sen för att pussa lite på barnbarnet o då bestämde vi att mamma ska vara barnvakt nästa söndag så att vi kan gå på BIO.. Vi ska gå på våran FÖRSTA riktiga dejt.. Åh va jag längtar!! En dejt!!! Men jag tänker då rakt inte ha sex på första dejten.

1 kommentar:

  1. hahahahaha ne för guds skull ha inte sex! hahaha

    SvaraRadera