onsdag 26 januari 2011

Kommer inte på nån bra överskrift

Hej hopp eller hej svejs..

Har inte stört mig nått nämnvärt idag heller :-) eller kanske :-(

Det enda jag kan störa mig på är att det är bajkallt och att jag har skallebank. O va e det att störa sig på?? Räcker ju att lyfta på röven o göra en kopp the o bege sig till badrummet o lokalisera panodilen så är alla mina problem lösta. Får se om jag lyckas med detta?? Nu skriver jag ju så nu har jag inte tid..

Idag har vi varit på promenad och tagit en  fika med mammorna (o barnen) som va med på babymassagen. Så najs, så najs. Vi gick runt Eriksberg. Det va där det va så bajkallt. Har inget mer att säga om det utom att det va najs och att vi ska göra det fler gånger.

När jag kom hem nu så anmälde jag Puppsi till babysim.. Ringde o fjäskade med mannen innan. Det är ju liksom lite dyrt. Kostar stjortan o femtio. Han sa ok iallafall. Får se när vi får plast. Hoppas på helger så att mannen kan vara med. Inte för att han bryr sig, men JAG bryr mig så jag tänkte tvinga honom. Han har inget att säga till om.

Passade på att maila vattengjympamammorna oxå. Har inte träffat dom på länge o dom e sååååååå kassa på att maila så jag måste styra upp nått.. Jag föreslog lek & buslandet (efter tips från en av vattenmammorna) o några datum, får se vad det blir..

Min älskade unge ligger o sussar just nu o min man kom precis hem så nu tänker jag skita i detta (= er) och hångla lite med min man innan vi ska till Lidl o shoppa mat.. Ska nog fixa den där koppen och lite piller först...

Pöss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar