fredag 21 januari 2011

So damm sexy

Jag har alltid gillat att känna mig sexig, klädde mig i utmanande kläder (när kroppen tillät det) och hade alltid sexiga underkläder. Självklart så hade jag oxå liksom alla andra kvinnor en o annan menstrosa liggandes längst bak i byrålådan men det mesta bestod av satin, spets, string och hotpants. Även när jag träffade Sebastian så va jag sexig. Han pratar fortfarande om hur jag såg ut kvällen vi träffades :-)

Jag köpte nya underkläder strax efter vi träffades för att känna mig extra sexig i nya underkläder o ny karl.. Jag blev ju gravid bara 1,5 månad efter att vi träffades och gick upp i vikt ganska fort så ut åkte stringen o spetsen. Hur skönt e det att gå omkring i ett par alldeles för tighta stringtrosor (hade man inte hemmorojder innan.....). Hade ju heller ingen lust att köpa nya dyra underkläder för att bara ha under en graviditet. Planen är ju att bli smal igen o komma i mina sexiga underkläder :-) Mina BHar växte jag ur fort som fan så vi gick på BH jakt. Tänkte att det va onödigt att köpa en vanlig BH, bättre att köpa amningsBH på en gång (måste ju ändå ha det sen). Jo men eller hur va bra det gick. Tydligen så ammar inte storbröstade kvinnor sina barn. Jag menar, jag hade stora pattar innan så det är ju inte så att dom blev mindre av en graviditet. Gick inge bra att hitta nått. Bara fula, osexiga, brun/beige kärringBHar.. Lyckades hitta en tillslut på Change för 600 spänn. Det är en sak att shoppa BH för 600 spänn om man kan ha den ett tag, en annan jävla sak när man bara ska ha den en period :-( Hursomhelst så tänkte jag köpa en till månaden efter men då hade jag vuxit ur den, fanns ingen större storlek.. Lyckades hitta amningsBHar på Ullared för en billig penning. Hur sexiga tror ni att dom är??? Inte speciellt!!!!

Så jag har gått från en sexig kvinna med högklackat och spets underkläder till en mammeluck mamma... Jag äger 2 amningsBHar, en vit o en svart utan byglar. Grymt sköna men dom håller inte upp tuttarna för fem öre. Dom e urtvättade. Nederdelarna består av stora bomulstrosor som oxå blivit urtvättade. Resåren funkar inte så bra längre. Färgerna existerar inte längre :-(

Dont get me wrong!! Jag fräschar fortfarande till mig. Jag sminkar mig om jag ska nånstans och duschar eller tvättar mig varje dag. Jag har hyffsade kläder, trots vikten (ingen lust att shoppa tjockiskläder). Jag rakar mig där man ska raka sig (oftast iallafall). Jag har absolut INTE blivit en sån där småbarnsmamma som skyller allt på att tiden inte räcker till.. Tiden räcker visst till, det är bara att prioritera!!!!!!!!!! Skunk eller inte!!! Jag prioriterar och jag luktar inte som en veckogammal stringtrosa.

Jag är ändå rätt nöjd, inte så att jag sitter hemma o grinar över min osexighet. Min karl vill ju tydligen fortfarande ha mig och JA, vi pippar fortfarande rätt ofta :-).. Men jag saknar att känna mig sexig, jag saknar min kropp, min smalare kropp, min släta mage. Jag kommer tillbaka till den en vacker dag. Sebastian har lovat mig plastikkirurgi, ska bara ploppa ut några ungar till först :-)

Borde kanske köpa lite nya bomulstrosor, med färg. Känns ju onödigt att shoppa sexiga string om vi ändå ska pippa fram en junior till.. Stringen får vänta ett tag till. Jag överlever!! Jag gör mitt bästa under tiden.. Tror att jag ska attackera min man när han kommer hem o våldta honom (om sonen sover)

2 kommentarer:

  1. [...] ju heller ingen lust att köpa nya dyra underkläder för att bara ha under en graviditet Källa: http://sweeterica.wordpress.com/2011/01/21/so-damm-sexy/ Leave a Comment Name (required) E-mail (required) Website Formatting your Comment(Close)Formatting [...]

    SvaraRadera
  2. Hej du söta
    Varför inte fråga syrran om hon har tips..... För det har hon om du inte har större än HH, och så stora är dom väl inte :-S
    www.bravissimo.com (brittiskt märke till BRA priser och BRA service om man vill byta, jag skickade en beställning fram och tillbaka tre gånger innan jag var nöjd)
    Jag tycker du är skit snygg och en riktigt 2010-morsa!! Du borde skriva för tidningen/bloggen MAMA!!!!
    Pusssssss

    SvaraRadera