tisdag 25 januari 2011

Small world

Världen är så himla liten..

Igår när vi skulle gå till öppna förskolan så mötte jag en av dom andra mammorna som oxå är på öppna förskolan. Mötte henne precis utanför porten. Det visar sig att vi bor i samma hus, hon bor bara några uppgångar längre bort.. Jag har aldrig sett henne i området förut o hon har aldrig sett mig. Knepigt!! Tänk att man kan bo så nära och aldrig ses. Som tur är så är det en av dom där mammorna som man absolut kan tänka sig att umgås med. Tänk om det hade varit nån tråkmåns :-( Nä, detta är en sån där social skit.. Precis som mig:-)

Vi va där idag igen, på förskolan alltså.. Me like att gå dit.. Blir så perfekt med tiderna dom dagarna.. Sonen sover middag innan vi går dit och däckar i vagnen på väg hem o sover i typ 2 timmar.. Helt perfekt!!

Jag känner att jag inte har något roligt att skriva om idag. Det hade jag inte sist heller. Bara massa fakta om vad jag har gjort idag. Jag tycker bättre om att skriva när jag har funderat på nått eller stört mig på nått. Texterna blir mycket bättre då.. O helt seriöst, hur kul är det att bara läsa om att vi har varit på förskolan, tagit en promenad eller handlat. Sånt gör väl alla andra oxå. Eftersom att jag gillar att störa mig så får vi hoppas att jag stör mig på nått imorgon. Ska försöka amma in public o se om nån stör sig på mig :-) Jag väntar nämligen på att nån ska klaga på att jag slänger fram pattarna lite här o där men det är ju fan ingen som klagar.. Nä, nu ska jag logga in på familjeliv o störa mig lite

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar