onsdag 17 augusti 2011

Börjar om på ny kula

Då va det väl dax att börja blogga igen. Saknar det en del men det har varit såååå jävla mycket det senaste.
Jag har bytt bloggsida som ni kanske ser. Tröttnade lite på wordpress som egentligen ska vara den bästa bloggsidan. Den är lite krånglig i vissa lägen. Hoppas att jag blir nöjd med denna.
Jag kommer att fixa o trixa med denna sidan lite till innan jag blir nöjd :-)

Skriver bara en snabbis för jag ska glo på dumburken om några minuter. Sambon ska kolla på fotboll så jag är förvisad till allrummet för att kolla på mina program. Underbart med två vardagsrum!!!!

Snabb uppdatering:
Damien har hunnit fylla 1 år
Jag är gravid och ska få bebis 4 nov (en tjej)
Vi har lämnat Gbg för Älmestad (Ulricehamn)
Vi har skaffat en katt till ( Freja )
Vi har precis fått hem vårat senaste tillskott till våran växande familj ( en labradorhane som heter Odin )..

Återkommer med en lite mer ingående uppdatering sen..

Hej hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar