söndag 21 augusti 2011

Landet är underbart!

Idag har varit en skön dag fram tills nu.. Har såna jävla sammandragningar som inte vill ge med sig. Just nu halvsitter jag i soffan och hoppas på att det går över, måste tyvärr upp o kissa.. skiit!

Nu har jag kissat. phu!! Det va inte skönt. Får en sammandragning så fort jag rör mig. Passade på att ta två panodil när jag ändå va uppe. Tänkte att det brukar ju barnmorskan säga att man ska göra + vila.. Damien är lagd nu så nu kan jag spendera resten av kvällen i soffan och hoppas på bättring :-)

Över till nått roligare.
Jag har kommit på en enorm fördel med att bo på landet :-) Vi har ju grannens ena hage runt vårat hus. Hagen går på tre sidor om vårat hus. Bonden brukar variera djuren lite. Oftast är det får i hagen som väcker mig på mornarna. Jag stör mig inte alls faktiskt. Det är ganska trevligt att vakna till får som bräker. Idag gick hästarna i hagen. Vi va ute hela familjen och behövde bara gå till tomtgränsen för att gosa lite med hästarna. Dom lutade sig över och åt lite gräs från våran tomt :-) Skitmysigt! Damien va inte alls rädd för hästarna han klappade och skrattade. Odin va inte heller rädd. Åh det va så härligt!! Därför bor man på landet :-)

Måste berätta nått mer roligt. Sebastian ropade ut mig på altanen alldeles nyss. Freja jagade ut en mus ur en buske och Odin kom från andra hållet och fortsatte jaga den.. Såg skitkul ut.. Hunden och katten hjälps åt att jaga möss haha! Dom lekte med den en bra stund men sen glömde Odin bort musen och jagade Freja istället. Musen försvann..

Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar