onsdag 24 augusti 2011

Fixat o trixat

Nu har jag lyckats att importera min gamla blogg till denna. Jag blev så nöjd över att det lyckades. Lättroad!!

Jaha, och vad har jag gjort idag då? Inte mycket, tror jag. Har faktiskt glömt. Gravidhjärna!!
Stört mig lite på Ikano Banken och Försäkringskassan men vem gör inte det. Alla är dumma i huvudet och jag är bäst. Så är det ju, jag kan inte hjälpa det..

Jag har fan ingen hjärnfunktion idag.. Skitjobbigt ju!! Jaja, sålänge barnet är matat och mår bra och hunden likaså så är det nog inga problem. Barnet är tillomed badat. Nu sussar han gott i sin säng. Han ramlade och slog sig förut, bet sig i tungan så blodet sprutade. Stackars liten!!

När jag hämtade min underbara son imorse och drog upp rullgardinen så såg vi hästarna på utsidan. Hagen är precis utanför barnrummen. Så mysigt! Så där stod vi en stund och spanade på dom. Damien verkar gilla dom som fan. Han blir så glad när vi ser dom.

Nä nu ska jag kolla på dokumentären om Utöja på tv4 play..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar