lördag 20 augusti 2011

raseriutbrott :-)

Jag måste bara passa på att berätta om min kära son.. Han har börjat trotsa och testa och hans raseriutbrott är så jävla underhållande. Jag kan knappt hålla mig för , skratt. Det första utbrottet kom i samband med en banan. Han fick en banan av mig och satt på golvet och tuggade på den. Jag skulle bara skala den lite till och han blev vansinnig.. La sig på golvet och storgrät. Han satt, han låg, han kröp, han sparkade och storgrät samtidigt. Det varade i typ 5 min och jag bara satt och tittade på honom, höll i bananen och försökte hålla mig ifrån att asgarva. När han hade lugnat ner sig så fick han sin banan igen för att få ett nytt utbrott när jag tog bort skalet helt och hållet.. Haha!! Riktigt klychigt faktiskt. Såna utbrott får han titt som tätt nuförtiden, framförallt när han är trött.. Han retas oxå..
Liten skitunge, tur att han är söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar