lördag 20 augusti 2011

Lite bilder

Så, nu har jag suttit i 300 år och fixat lite bilder till bloggen. Dom finns under "fotografier". Ska fixa lite mera sen men dom bilderna finns inte i min dator än..
Jag har även taggat bilderna så att man vet vem som är vem. Det tog en stund.

Dagen har varit grymt mycket bättre än gårdagen. En o annan olycka men jag har varit på bättre humör iallafall :-)
Fixade med "lillasysters" rum på förmiddagen. Har packat upp det sista så att det ser ut som ett rum. Har en hel del grejer som ska upp på väggarna men det ska ju målas om först. Just nu är det blått :-(
Blev även lite sugen på att fixa med allrummet för att mysa till det lite men det gick inte så bra. Insåg att jag inte har något att mysa till det med. Har så stort hus att alla mina pryttlar lixom tar slut lite fort. Har inga pysmys lampor och inga bra krukor och blommor..
Men det känns kul att jag har börjat tänka tanken på pysmys, hittils har det bara handlat om att få allt på plats och bo in sig och sedan fixa allt dekorativt.

Mamsen!!! Vi måste boka in nån dag i Yngves hus och gå igenom allt ditt pryttel som du inte har plats med.. I need Pryttel!!!!
Känns onödigt att köpa något innan jag har kollat hos dig. Synd att mormors källare ligger så förbannat långt bort :-(

Nu när vi äntligen har skaffat oss en box till allrummet så har jag börjat kolla på tv där uppe rätt mkt. Tror att det är därför jag vill mysa till det. Det är helt underbart att få kolla på min "tjej" program. I löv TLC!! Bara massa Erica-program.
Har även kopplat in Nintendot och Wii däruppe så att jag får spela mina "tjej"spel. Xboxen kan Sebastian behålla därnere. Har inga roliga spel till det (enligt mig) förutom kinect-spelen, men dom tycker jag är roligare när man spelar två..
Jag kan bosätta mig däruppe :-) saknas bara en kyl :-)

Måste hämta sonen nu, han vaknade precis

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar