söndag 9 oktober 2011

Idag har jag inte varit lika seg som igår.. Jag har faktiskt haft arslet ur soffan nästan hela dagen.
Städning och plockning går ju absolut inte lika fort som i vanliga fall men det är ändå skönt att göra något. Jag måste stanna upp hela tiden för att jag har sammandragningar och det är absolut en syn för gudarna när jag ligger på golvet o plockar leksaker.. Eller igår när jag va på nappjakt. Haha!!
Imorse så hjälptes vi åt att fixa iordning i köket sen gick Sebastian ut i garaget och fortsatte med golvet. Han håller på att fixa alla gropar och hål som finns i golvet. Det är hur ojämt som helst och jättehål. Tur att man lever med en betongarbetare :-) Vi vill få färdigt golvet så att vi kan börja ha bilarna därinne..

Jag har plockat lite här och där och tvättat tre maskiner och hängt tvätten. Jag försöker undvika att använda torktumlaren för mycket, det blir så jävla dyrt. Än så länge vill jag INTE hänga tvätt i källaren (där tvättmaskin och torktumlare står) eftersom det inte är rengjort därnere, så just nu så hänger jag tvätt i ena hallen. Jag skrattade lite åt mig själv när jag hängde tvätt idag.. Så gulligt!! Jag måste sitta ner när jag hänger tvätten annars pallar jag inte. Får sammandragningar direkt om jag står upp + att det gör så jävla ont i huden just nu... Magen är så jävla spänd så jag har tappat känseln på halva magen.

Jag har äntligen tvättat barnskorna. När vi flyttade in så va ju källaren belamrad med skit och mitt i skiten så hittade vi flera barnskor till en flicka. Jättesöta skor, men skitiga. Sandaler, gympaskor m.m. Nu har jag tvättat dom och dom blev jättefrächa. Dom ligger på tork på ett element just nu tillsammans med Damiens gympadojor som han har vuxit ur.

Vi har varit en sväng till U-Hamn idag för att handla på Lidl. Hittade massa billigt kött som vanligt.. Våran frys är verkligen full nu.. Jätteskönt faktiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar