lördag 15 oktober 2011

Jävlar va jag städade igår.. SÅÅÅÅ Skönt!! Just då va det väl inte så kul, men det är så skönt att det är gjort. Det va inte så kul igårkväll heller.. Jag hade svinont. I fogarna och i magen. Men, men!! Sätter det igång nått så är jag den första att jubla :-)
Hon får jättegärna titta ut nu. Läkaren ville ju helst att det ska komma igång av sig självt så jag jobbar för det. Dricker basilika te, kanel te, en häxbrygd och så tänkte jag att vi skulle spendera nästa vecka i "sängen" o ha massa rajtantajtan.. Det finns ett hormon i dom små springarna som kan mjuka upp livmodertappen. Ju mjukare den är på torsdag desto större är chansen att dom sätter igång mig då. Är den hård som fan så ska det massa gel på o då kan det ta flera dagar till :-(

Idag kommer min mams hit.. Jag och Damien ska hämta henna 12.50 i Ulricehamn sen ska vi gå och titta i pryttelaffärer. Blir nog mysigt!
Vi kanske ska till IKEA i helgen oxå, jag har lite små saker som jag vill shoppa där. Det får bli att slita fram kreditkortet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar