tisdag 4 oktober 2011

Lite bilder

Jag har uppdaterat fotografierna lite.. Har lagt till ett nytt album

Hösten 2011


Har en plan på att få upp lite filmer oxå men då måste jag redigera lite och tydligen så måste jag lägga upp dom på youtube för att kunna publicera på bloggen.. Hm! Låter meckit men det är säkert skitlätt när man väl gör det..

Idag tänkte jag åka till Ulricehamn för att handla lite. Min stora snyggis blir gubbe imorgon så jag har lovat att baka muffins som han kan ta med sig till jobbet och självklart så blir det en tårta imorgon.. Just nu väntar jag bara på att sonen ska vakna. När han är vaken så ska vi äta lunch och sen åka. Har packat bilen full med återvinning oxå.

Imorgon ska jag till mvc för att skriva sammanfattning och på torsdag ska jag på Tillväxtultraljud. Fan va jag längtar dit.. Av flera anledningar.. Självklart för att få se henne och veta att hon mår bra, men det viktigaste just nu är hennes storlek. Ju större hon är desto tidigare sätter dom igång mig. Så jävla stor och otymplig som jag är just nu så vill jag att hon är gigantisk så att dom säger att vi sätter igång dig imorgon. DET lär ju inte hända, men drömma går ju :-)
Om dom säger att hon är normalstor så kommer jag att be dom leta upp hennes tvilling, för nånstans därinne finns en till isåfall.. Jag kommer att vara i chock om dom säger att hon är normalstor, fast å andra sidan så sa dom ju att Damien va normalstor. Pft!!
Jag litar inte hundra på dessa ul och mätningar.. Om hon konstateras att vara normalstor så kommer jag nog inte att tro på det förrän hon är ute och vågen visar ca 3 kg. Om hon inte är stor så får jag ingen igångsättning :-( Då måste jag vänta precis som alla andra. DET suger!!!

By the way! Hur snygg är jag just nu?? Snacka om att graviditeter tar på kroppen.. Min röv är borta!! Tyvärr lika bred som vanligt, om inte bredare, men helt jävla platt. Inte en muskel därinne. Hängpattar oxå, det va väl väntat iochförsig, men det suger likt förbannat..
Så här är en beskrivning av Erica: Hängbuk, hängröv och hängpattar.. Hm!! Tur att jag är hyffsat glad ändå.. Lagom tills jag är runt 40 så kommer jag att vara skitsnygg igen. Så det så!!
Min kära sambo har lovat mig en bukplastik och tuttlyft.. Röven får jag träna upp..
Men det känns ju ganska onödigt att lägga sig under kniven när vi planerar fler barn, så kniven får vänta tills jag har ploppat ut vårat fotbollslag. Men jävlar, då ska jag bli snyggast i stan. Tills dess så får jag väl göra som alla andra och gå till gymmet och ge fan i chipsen. Köpa mig ett gäng snygga BHar som lyfter upp..
Tror att jag kan snygga till mig en del utan kniv oxå.. Med lite andra hjälpmedel dock..
Pincett, rakhyvel, nagellack, hårfärg, ögonbrynsfärg, fotfil, snygga kläder, snygga underkläder m.m.
Man kan om man vill :-)
Mest hängröven jag stör mig på :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar