onsdag 5 oktober 2011

Morrn, morrn

Godmorgon allihop..

Min lurifax till son har hittat på bus nu igen. Han hittar väl ioförsig på bus hela tiden och ibland har han hunden som medbrottsling. Grejer försvinner här hela tiden! Man kan hitta grejerna på dom mest underliga ställen. Jag saknar fortfarande en krydda som sonen hade för några veckor sen. Skitunge :-)
Imorse så va min tandkräm borta! Pyttsväck! Jag fick använda sonens. Känns inte riktigt som samma sak bara. Det känns inte som att tänderna blir riktigt rena med en tandkräm som smakar tuggummi med fruktsmak. Jaja!! Man tager vad man haver..
Jag fick tillbaka min tandkräm sen, Damien kom snällt tillbaka med den till mig. Gulligt av honom..

Jag har något roligt att berätta.. Igår skulle min sambo laga mat, det skulle bli nått med spenat, bacon och ägg? Hursomhelst så glömde klantskallen Eriksson som vanligt att köpa det viktigaste, nämligen spenaten.. Så det blev ingen middag( orkade inte ta fram nått ur frysen o koka ihop).. Till sonen blev det rester och till oss skulle det bli fryst pizza. Sebastian la på massa extra på sin och lät den stå på bordet tills vi skulle tjoffa in dom i ugnen..
Till saken hör oxå att Sebastian har läst på lite om Labradorer sen vi skaffade Odin. En dag kom han till mig och sa att Labradorer INTE stjäl mat.. Haha, men eller hur sa jag.. Han hade läst det nånstans..
Undra om killen som skrev det visste att det va labbar han skrev om. Labradoren måste ju vara världshistoriens matgladaste ras.
Visst, alla labbar stjäl inte, man måste ju träna dom och lära dom vad som är rätt och fel. Dom föds ju absolut INTE med en ickestjälaGEN..
Hursomhelst så kom jag ut i köket och skulle sätta in pizzorna i ugnen och hör ett smackande under bordet.. Haha!! Där står våran icke matstjälande labrador och äter upp Sebastian pizza. Gissa om Sebastian blev förbannad. Tur att det fanns lite kyckling kvar i kylen.

Idag fyller min älskling "gubbe". Han blir gammal precis som jag :-)
Han va ledsen imorse när han åkte, stackaren.. Jag hade inte kramat tillbaka när han sa hejdå och inte sa jag grattis heller.. Men jag sov SÅ JÄVLA gott.. Jag brukar annars alltid vara halvvaken när han åker så att jag kan pussa och krama hejdå, men imorse så sov jag.. Det va så skönt!! Men min älskling trodde att jag var sur på honom på hans födelsedag :-(
Jag har pussat på honom i telefonen nu iallafall.. När jag har skrivit färdigt detta inlägg så ska jag göra tårta och slå in paket till honom..

I eftermiddag ska jag till Mvc.. Ska göra sammanfattning och mäta magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar