måndag 23 april 2012

Aaarrrwhh!

Jag kan inte sova!

Klockan är 00:27 och jag är klarvaken.

Vad var min sketna 12 timmars förkylning bra för? 24 timmar ska det väl minst vara?
Bara för att jag va sjuk och dålig i morse så fick jag sovmorgon och sov till 9:45. Har varit dödligt sjuk hela dagen för att helt otippat bli svinfrisk på kvällen.
Katastrof ju!

Ska jag ligga här hela natten o hoppas på att nån rånare smyger sig in och klubbar ner mig så att jag får sova, eller?

Hoppas att mr Sandman inte är för upptagen ikväll så att han kan skynda sig hit.

Har tänkt en hel del i mina försök att slumra in..

Borde göra förstärkning på naglarna.. Fransk manikyr..

Fan va räkningar vi har..

Lite kissnödig kanske?

Borde jag träna imorgon?

Undra om jag har blivit lite smalare om magen?

Fy fan va sambon snarkar...

Dottern oxå..

En sockerbagare här bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen.....

Jingle bells, jingle bells....

1 får, 2 får, 3 får, 4 får, 5 får

hahahaha! Min sambo snackar i sömnen.. Har aldrig hört det förut.. Synd att det va på Tyska... Blev lite road iallafall..

00:46

Nä, men om man skulle försöka sova lite kanske

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar