torsdag 19 april 2012

ok då, det är gott

Men jeeze, va jobbig man kan vara då..

Utan att berätta det för sina föräldrar så har tydligen Damien & Demona varit på sånglektioner. Dom har valt opera och efter att ha hört resultatet så tycker jag nog att sångläraren borde få sparken..

Hela J... kvällen har vi fått lyssna på Damiens svar på nötknäpparen och Demona hoppade in då och då för att framföra svansjön.. Va fan!!
Jag har aldrig varit ett opera-fan och uppskattar inte alls att mina barn nu verkar gilla det..
Och den där j.... läraren har ju inte ens lärt dom sjunga rent. Lite cred ska hon väl visserligen ha, hon har lärt dom att sjunga med sina känslor. Damiens tårar var väldigt övetygande..

Nu sussar mina två operasångare gott i sina sängar och jag och fadern kan få vila våra såriga öron..

Jag är väldigt glad att Demona hade en välbehövlig paus i konserten för att äta lite potatis. Tredje dagen i rad nu som lilltova äter/smakar mat..
Nu har rysningarna, hulkandet och kräkandet upphört och hon lyckas faktiskt svälja lite..


Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar