söndag 22 april 2012

Stackars mig

Asså, det är så synd om mig så att det inte är riktigt klokt..

Jag är förkyld och likt alla karlar därute så är jag jättesjuk. Jag ligger i soffan med pyjamas, en kopp the och en filt.. Alla servar mig med allt jag vill ha.. Så synd om mig!!

Låter det som fröken Eriksson? KANSKE INTE!!!

Förkyld är jag visserligen, så lite synd om mig är det men inte fan ligger jag på latsidan för det inte.. Jag har faktiskt vett nog att INTE träna så ni behöver inte oroa er :-) En powerwalk med hunden är väl ingen träning, eller?

Fått lite vardags-skitgöra gjort iallafall.. Tvättat, hängt, vikt ihop rent tvätt, pulat in i garderoberna, vattnat alla miljoner växter, handlat, fixat köket, slängt kompost och pulat runt helt allmänt......... Äh va fan, har jag verkligen inte gjort mer än så?

Jag har ju fan inte suttit på röven på hela dagen o ändå inte lyckats göra mer än så.. Blev lite besviken nu måste jag säga.. Jag som tillomed har druckit 2 powerKing (sugarfree) för att orka med..


 Nä, nu har jag faktiskt inget mer att skriva.. Svårt att koncentrera sig när två småskitar pockar på ens uppmärksamhet.. Jag som gör mitt bästa för att ignorera barnen..



Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar