tisdag 17 april 2012

Mot ett smalare jag

Oj, va still det står i skallen nu då.. Jobbigt! Har ju funderat HELA dagen på hur jag skulle skriva o nu står det fan still.

Om jag börjar så kanske det löser sig.. Ok, here goes

Jag ska banta!!

Nä, fortfarande still.. Pladdrar med Lina på msn samtidigt så det kan ha något med saken att göra..
Ska skärpa mig nu och koncentrera mig. Jag som prisade mig själv bara för nån timme sen om min förmåga till simultankapacitet.. Not so much va!!

Aja, summan av kardemumman är att jag ska ner i vikt från fetto till smal, snygg fotomodell.. Hm!! Eller så är jag realistisk o ska gå från fetto till hyffsatnormalviktig2barnsmorsa med lite lovehandles o taxöron..

Jag är så förbannat trött på det där feta typen i spegeln så nu måste den bort.. O vad jag har fattat det som så är det så att JAG måste gå ner i vikt för att den där typen i spegeln ska bli smalare..

Planen för denna viktnedgång är som följade: Fortsätta äta vanlig mat, fast lite mindre o mer grönt. Ge fullkomligt FAN i småätandet.. Borde sätta hänglås på skafferiet o slänga nyckeln till Lucifer.. Ska även röra på min snygga, breda, platta röv.. Tänkte få den mindre bred o mindre platt..

Träningen kommer att bestå av massa spelande av Wii.... Wii va jobbigt!! Faktiskt så är det j... jobbigt. Beror väl iochförsig på hur man gör det. Spelen som jag kommer att använda mest är Biggest Looser och Wii Fit.. En powerwalk med hunden varje kväll står oxå på schemat..

Jag började för en vecka sen o då stod vågen på (piiiiinsamt) 112 (gram?)

Idag va första vägningen och vågen stod på 110.. Jag har med andra ord blivit av med 2 kilo.. Gött jävla mos...

Så nu är det bara att fortsätta och jag tänkte att ni kära läsare ska få följa min väg mot en snyggare spegelbild..



Där har vi väl målet antar jag.. En ruggigt bakfull Erica i Sälen.. Den bakfulla delen är väl kanske inget att önska men vikten är helt ok.. Tror att jag väger mellan 70-75 där..

Verkligheten ser dock inte riktigt ut så i dagsläget..




Hej hopp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar