onsdag 18 april 2012

Middagen är klar

Idag har jag fan varit lite duktig o klockan är bara 12.. Najs!!

Lämnade sonen på dagis och jalla, jallade hem o stoppade fötterna i ett fotbad. Det va fan på tiden!
Nu mår mina fötter bra mycket bättre o jag kan med att gå utan strumpor...

Vad har jag gjort mer?
Jo, jag har fixat lite tvätt och lagat mat.. Grymt skönt att middagen är klar, det betyder att jag slipper tänka på det resten av dagen.

Va en lat husmor idag o lagade halvfabrikat.. Vem fan orkar laga allt från scratch (stavning?) hela tiden. Om man lagar mat hela dagarna hur ska man då få tid att sitta o slöa i soffan.. En bra hemmamamma är en mamma som klarar av att placera sin feta röv i soffan o slappa. Kan inte kuta omkring som en hottentott hela tiden.. Så tacka vet jag halvfabrikat

 


 Enkelt o bra o middagen är klar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar