lördag 28 april 2012

Aj!!!

Nu är det ju så jävla synd om mig så att det är inte riktigt klokt

Jag har ramlat :-(
Va ju så duktig o fixade vinbärsbuskarna och skulle bara gå till min lilla lillprutt o kliver upp på muren o hoppar ner igen.. Ni fattar ju vad som hände då..
Vred hela ankeln och landade i gräset där jag bara låg o kved och svor. Faaaans jävla helvete va ont det gjorde..
Ett par sekuder trodde jag tillomed att jag hade brytit benet.. Hörde ett knak men det måste varit brosket..



Min första tanke va: Skit, hur ska det gå med cykelfesten? (nästa helg)
Nästa tanke va: Skit, nu kan jag inte träna

Jaha, så nu har jag fått inse att jag måste sitta på min röv resten av helgen och inte vare sig städa eller träna och det jävligaste är att jag ska alltså sitta i soffan UTAN att äta gotti, gotti.. Jomen, tjena, det kommer ju att vara jätteenkelt..

Det positiva är att nu har jag ju tid att blogga lite så det kommer några inlägg nu :-)

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar