torsdag 19 april 2012

Uppe med tuppen

I morse va jag grymt stolt över mig själv..
Kl 10.40 hade jag gjort iordning barnen, ätit frukost, lämnat sonen på dagis OCH tränat..

Idag var det Biggest Looser som gällde, Upper body 25 min + warm op och stretch
Jag har verkligen ingen styrka i mina armar alls.. Måste ju sett helt patetiskt ut när jag låg o krälade på golvet i mina försök att få till några armhävningar..
Bättre gick det med hoppa hopprep, sålänge golvet håller så hoppar jag på. Jobbigt blir det ju den dagen jag hittar mig själv hoppandes i källaren..


 Så här svettig o knallröd kan man bli av att spela Wii

Har precis kommet hem från min dagliga powerwalk med hunden.. Idag gick jag rundan åt andra hållet, busigt va!? Det kändes som en helt ny väg faktiskt, har inte sett vare sig träden eller stenarna från det hållet..


 
Sist jag kollade så hade inte gula labbar svarta ben.. Men jag kan ha fel!?

Hej hopp!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar