onsdag 18 april 2012

Dagens fläskrörelse


Jaha, då har man varit en hurtbulle idag med..

Eller njae.. Körde inte Biggest Looser idag, istället blev det Wii Fit plus. Det är inte lika stenhårt och man dör inte efteråt men o andra sidan så körde jag en hel timme.. Blev en hel del boxning o step up.
Jeeze, va det märktes att jag inte gjort det på länge. Kordinationen va inte den bästa precis, men va fan gör det.. Jag gjorde ett tappert försök iallafall.

Med risk för att skämmas som en gris och mot bättre vetande så har jag beslutat att visa er bilder på mitt Wii Tränande.. Ignorera dom ohyggligt snygga kläderna, som jag by the way visade mig utomhus med oxå.. Hade dock INTE outfitten när jag hämtade snyggis från dagis..



Självklart så har jag även varit ute på en powerwalk med hundkräket oxå. Han badade mer än nånsin i alla vattendrag som han hittade. Han va helt svart när vi kom hem o husse klagade högt o ljudligt.. Husse badade nämligen kräket senast igår o han va så gul o fin..

Resultatet från min powerwalk va:
3,12 km på 32,5 min.

Använder mig av en app på mobilen för att hålla lite koll: Runkeeper


Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar