onsdag 25 april 2012

Suck!

Men fy va seg jag är.. Helt jävla orkeslös och vill bara lägga mig ner bland alla duplobitar på golvet o dö..

Att detta är livet som småbarnsmorsa har jag inte fattat förrän nu.. Jaha, man ska alltså sova för lite och ha skallebank... Min tröga hjärna har inte fattat det förrän nu. Men om jag va trög innan, hur blir det då med för lite sömn?

Alltså, min skitunge till dotter har fått för sig att det är roligt att vakna lagom till att mamma o pappa går och lägger sig för att hålla mamma vaken in på småtimmarna. Vem jävla brilljanta idé va det då?

Alla ni vänta-bara-föräldrar därute: Nä, ni har inte rätt.. Två nätter är ingenting.. Jag ska nog få skitungen att sova.. VÄNTA NI BARA!!!!!
Eftersom att jag HADE väluppfostrade barn så har jag aldrig upplevt denna sidan av föräldraskapet och väljer faktiskt att avstå från vara förälder.. Så från och med nu så är jag barnlös, vem vill gå ut på krogen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar