fredag 20 april 2012

I need a break

Medans barnen sussar så har jag passat på att träna.. Precis klar!

Det blev Biggest Looser, Fullbody 30 min + 6 min warm up + Stretch
Idag va det riktigt jobbigt för armarna, dom är helt slut sen gårdagen. Skulle göra en triceps övning men det blev bara platt fall.. Det gick fan inte. Jag orkade bara inte hålla upp min slimma, netta kropp..

I övrigt så va jag grym, som vanligt :-)




Men även dom bästa behöver en paus ibland och nu tror jag att det är dax för mig..
Imogon ska jag ge fan i att träna, jag ska pimpla vin istället :-)
Mamsen kommer hit och då måste man dricka vin.

Jag va i en affär idag som jag nästan glömt av att den finns.. Väldigt bra affär faktiskt.. Fanns massa olika material.. Aluminium, metall, glas, kork, plast.
Färger i alla regnbågens färger.. rött, vitt, gult, brunt, rosa m.m.
Åh vilken underbar affär!! Minns inte riktigt namnet.. Hm, det började på S

Vänta lite nu.. det kommer, det kommer..
Sy, sy, syst
SYSTEMBOLAGET!!!!!!

Man kan inte banta jämt.. Man måste fuska lite för att orka med att bli smal o snygg. Det är inget lätt jobb och det är många som inte klarar av det..
Alla tunnisar därute som klagar på oss fettosar, dom har faan aldrig bantat.. Dom skulle inte klara av det.. Det krävs en ERICA för att fixa det :-)

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar