söndag 22 april 2012

Men va fan

Ok, nu stör jag mig..

Hur i Hvete ska jag kunna gå ner i vikt om jag matas med olja.. (Nej, tack, inga LCHF-råd)
Vi har ätit hamburgare här hemma ikväll och det va skitgott men jag och min sambo lagar mat liiite olika..

I min värld så är det så att om man har en teflonpanna så kan man skita i fett överhuvudtaget, man måste inte

I Sebastians värld så är det så att när man har en teflonpanna så måste man ha extra mycket fett i, man bara måste..

I min värld: liite olja = godare mat

I Sebastians värld: massa olja = supergod mat.. Helst ett helt olje-raffenaderi

Sebastian steker tillomed bacon i tre liter olja.. Typ friterat!!!



Jag känner nog att mina blivade långa slanka ben inte finns i hans matlagning.. Eller ja, korta tjocka ben..
Eftersom att jag är en Erikssonare så kommer jag tyvärr aldrig få långa slanka ben. Vi är födda med nån form av genetisk defekt som gör att vi aldrig får långa slanka ben. Hur lite vi än väger så finns inte dom där välsvarvadevändablickenbenen.. Tack så jävla mycket pappa!!!!


Lite off topic men ok..
Jag ändrar meningen till:
Jag känner att min platta snygga mage inte finns i Sebastians matlagning.. Eller nä, det funka ju inte heller.. Har ju postgravidzebrahängbuk så den magen kommer ju inte heller att existera förrän jag är färdig med ungar och kirurgen har varit framme..

Jaha.. Vilken kroppsdel kommer att bli ruggigt smal o snygg då??
Har funderat en liten stund och kommit fram till att....

Jag känner att mina dubbelhakor faktiskt finns i Sebastians matlagning och för att slippa dom så ska jag vägra Sebastians mat..




Hej hopp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar