tisdag 15 maj 2012

Äntligen igång igen!

Nu har jag äntligen kommit igång igen med träningen.

PÅ TIDEN, Erikssonskan

Bestämde mig för att nu skiter jag i att min ankel gör ont.. Stukningen har nästan gått över och jag känner att jag kan promenera igen.. Jag kommer inte att hoppa o skutta än men det kommer..

Oj, vad det kändes att det var två veckor sen jag rörde på mig sist. Det gjorde ont överallt och jag fick håll flera gånger. Kunde knappt andas men ville inte sakta ner så tiden blev nästa precis som innan..

Det som gjorde ondast va min högra häl. Min hälsporre som jag hade för flera år sedan har kommit tillbaka. Kommer som ett brev på posten när jag är en tjockis. Jag har känt ganska länge att den är tillbaka men nu var det värre än va det va för 2 veckor sen.. Bara att börja missbruka inflammationshämmande..


Ovanstående skrev jag igår men det blev aldrig publicerat och då kan jag ju lika gärna fortsätta på samma inlägg..

Har precis varit ute på dagens promenad och den var 10 gånger jobbigare än igår.. Fy!! Men jag vet ju att det blir bättre och bättre..
Hunden badade som vanligt och blev mer svart än vit. Han är förvisad till hallen i väntan på bättre tider..

Har inte så mycket mer att skriva men måste tala om att jag har bestämt mig för att inte väga och mäta mig denna veckan utan vänta till nästa tisdag. Anledningen är att jag vill inte veta om jag ha gått upp i vikt dom senaste 2 veckorna.. Bättre att vänta och bli glatt överraskad nästa vecka..


Hej Hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar