tisdag 15 maj 2012

Synd om mig!!

Jag har flera inlägg på G som jag ska publicera. Dom här nästan färdiga men det har kommit nått emellan varje gång så jag blir ju aldrig klar :-(

Innan jag gör färdig dom så tänkte jag beklaga mig lite, eller ganska mycket faktiskt.. Det är nämligen förbannat synd om mig..

Jag har så mycket krämpor.. Börjar känna mig som mormor, hon klagar alltid på alla sina krämpor och sjukdomar. Det har tillochmed hänt att hon har jämfört oss stackare.. Katastrof jue..



Hursomhelst så är jag inte speciellt högljud med mina krämpor utan håller det mesta för mig själv.. Kanske bara konstaterar för folk att jag har ont, sen är det bra. Men nu måste jag ju skrika lite och tala om för världen att jag faktiskt har ont och det är förbannat synd om mig..

Så nu tycker ni fanimej synd om mig!!

Mina kämpor är:
Stel som en jävla pinne på morgonen, som en gammal gumma. Kommer knappt ner för trappen med två ungar i famnen..
Hälsporre.. Fy f..k va ont det gör.. Hade hälsporre för några år sedan och var sjukskriven i ett helt år. Den gemensamma nämnaren för nu och då är att jag är en fetknopp..

Sist men faen inte minst är min RÖV.. Jag har skrivit om det förut och jag tänker fortsätta beklagar mig till skiten är borta..
Jag har så förbannat ont i röven så jag vet fanimej inte vad jag ska ta mig till längre.. Satt o grinade på dass igår. Hur kul är det att sitta där o grina och behöva lyssna på min lilla prinsessa som grinar i rummet brevid och vara tvungen att ignorera henne.. Min lilla prutta..

Lyckades tillslut iallafall med bedövningssalva och laxersupp..
Vad är mitt problem då? HEMORROJDER!!!
Jävligt sexig krämpa va??



Inte så ovanligt bland mammorna i världen.. Jag slapp undan under båda mina graviditeter och det kom inte förrän 3 dagar efter förlossningen (med Demona).. Jag va så jävla förstoppad och hade inte poopat på 4 dagar, när jag väl lyckades så gick halva rumpan sönder :-(
Sen dess har jag haft jätteproblem.

Har varit hos doktorn som ville att vi skulle börja med medicinering och om det inte funkar så får jag opereras. Medicinen funkade ju uppenbarligen INTE så nu jävlar får dom skära i mig..
Har fått en läkartid den 4 juni (jävligt långt till dess). Tills dess så får jag väl grina då..

Nästa gång jag föder barn så ska jag börja äta laxermedel så fort förlossningen kommer igång, för jag ska fanimej inte spränga mitt arsle igen..



Så, mitt tips till alla er gravida därute är:
ÄT LAXERMEDEL och använd Pampers på bebisen när den är liten för dom är mjuka och goa till en liten bebisrumpa. Byt till Libero när bebisen är större för Pampers blir så svampiga och äckliga. Men, jag säger det igen, Pampers är grymma till småfjuttar trots att dom blir svampiga, just för att dom är tunna och mjuka..

Nu har jag fått beklaga mig lite så nu ska jag ta min onda röv till köket o dammsuga lite..


Hej Hopp!!!

1 kommentar:

  1. Tack hjärtat för tipsen, laxermedel står nu i min födelseplan!

    SvaraRadera