torsdag 17 maj 2012

Får inte alla orgasmer??

Har läst en artikel på aftonbladet och min första tanke va: Äh men va faan!!

jag får orgasm - när jag sover

Men allvarligt.. Det får väl alla..
Visst kan det bli jävligt jobbigt om det går så långt så att man sätter på någon i sömnen, men en gammal vanlig hederlig orgasm i sömnen är väl för fan inget farligt..
Det är väl trevligt att kroppen fixar sånt själv när man uppenbarligen inte fått sig nått på ett tag..

Fast nu börjar jag fundera lite.. Får inte alla det? Är det bara jag??
Det står att det är en sömnrubbning och man ska söka hjälp.. och inte dricka alkohol, för då kan man få ett "anfall"..

Jag har inga problem med mina "anfall", dom ät tillochmed ganska uppskattade..
Har bara varit pinsamt en gång.. Pinsamt nu när jag tänker på det.. hihi!!

Låg i soffan hemma hos mig med en väninna och kollade på film. Jag somnade och hade tydligen väldigt trevliga drömmar. Vaknar av att... ja ni vet!!
Tydligen så va jag inte tyst.. Pinsamt!!!
Minns du detta, Anna??

Jaja, nu har jag berättat det för hela världen, inklusive min svärmor och svåger som tydligen läser bloggen..
Äh vad gör det? Dom får väl också orgasmer. Hoppas det iallafall för deras skull :-)

Jag tänker iallafall inte söka hjälp för detta.. Men om jag ska vara helt allvarlig för en stund så undrar jag på riktigt om inte detta är väldigt vanligt.
Stackars "anna" i artikeln kan inte ens gå ut med sitt riktiga namn. Hm! Kan det vara så att år 2012 så kan fortfarande inte folk prata om sex? Att detta är vanligare än man tror men ingen vågar prata..

Jag har inga problem att prata iallafall, så jag kan säga med ett leende på läpparna att:

JAG HAR ETT SEXLIV!!!
JAG FÅR ORGASMER!!!

Vågar du??


Hej Hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar