onsdag 9 maj 2012

Min teori

Jag har en teori!!

Jag är ju rätt förvirrad nuförtiden och har filosoferat lite över detta..
Det kallas ju amningshjärna.. Och då tänker jag: När försvinner denna amningshjärna? Ja menar, jag har inte ammat på 2,5 månad och jag är fortfarande förvirrad, glömsk och lite IQbefriad..

Finns det nån tidsperiod på denna amningshjärna? Eller beror det på könet på barnet, eller hur länge man ammade? Spelar det nån roll om barnet kommer tätt?

ELLER är det ens amningshjärna.. Har jag gått o blivit puckad och kommer att vara det resten av livet?
Har jag tappat min IQ eller mitt minne nånstans? Om ni ser det kan ni väl höra av er..

Jag har alltid ansett att jag är hyffsat bright.. Jag har tagit MENSA test på nätet flera gånger och får alltid svaret att min IQ är högre än medel.. Har funderat på att ta det riktiga testet fö att bli medlem men aldrig fått tummen ur och NU ä det ju fan ingen idé.. Mitt resultat skulle ju bli IQ-fiskbulle.



SÅ, över till min teori..
Min dotter verkar ju hyffsat bright och det är hon som vetenskapen bakom denna teori..
Jag tänker såhär: Dottern bakades i magen och utvecklade en alldeles normal IQ men då ansåg baknings-cellerna att Demona skulle bli ett geni och då valde baknings-cellerna att sno ca hälften av mina smart-celler och överföra dom till Demona..

Så resultatet blev:
En svinsmart unge med en mycket puckad men kärleksfull mamma



Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar