fredag 18 maj 2012

Blä!!

Vad är det här för skit??
Först stukar jag foten och kan inte träna, och när det har gått över så hinner jag röra på mitt feta arsle 2 fjuttiga gånger och sen blir jag förkyld..
Vad är det här??
Är det inte meningen att jag ska bli smal o snygg eller? Ska jag behöva spendera resten av livet i mina strl 46 brallor och min gravid-fast-inte-gravid-mage.. Men blä!

Vem fan orkar hålla motivationen på topp när det bara går åt skogen hela tiden?
Sugen på paj blev jag igår oxå :-(
Tur att den smakade skit.. Svarta vinbär är INTE optimala för smulpaj.. Jaja, har testat iallafall..
Får safta och sylta istället.



Jaha, och när den där pajen smakade skit så kan ni ju inte tro att mitt sug försvann för det..
Frågade S om vi har glass hemma och det hade vi.. GÖTT!!!
Men min ibland så underbara hjärna glömde för ett ögonblick bort glassen och jag satt glad och nöjd och glodde på fejjan..
Tror ni inte på fan att S påminner mig..

Va fan!! Hur ska jag bli smal och vacker när min sambo påminner mig om alla dessa underbara ting som finns i vårat mindre vackra kök..
Det blev vaniljglass blandat med Oboy.. Ska slänga in lite salta jordnötter oxå nästa gång (fått ett tips)
MUMS!!!

Förutom min slemmiga förkylning så finns det andra ting här som trycker ner min motivation i skorna.. Jag är bajtrött och det kan ju göra vem som helst sugen på soffa och gotti..
Hur blev jag nu så sömnig.. Jo, det ska jag tala om..
Här är en bild på mitt problem:



Min kära dotter har fått för sig att det är spännande att vakna kl 23 och 05 och tycka att livet är kul.. Jo, jävligt spännande..
Jag tror att jag har fått en plan för att lösa detta problemet.. Göra mig av med henne är inte ett alternativ, däremot så tror jag att lillprutta vaknar av sina fantastiska föräldrar och lösningen på detta är ju att lägga henne i sitt eget rum.. Lite tidigare än planerat men vad gör det? Ska testa iallafall..

Nä, nu måste jag ringa Tippen åt S.

Hej Hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar