tisdag 8 maj 2012

Tonårsfylla

Idag får jag skriva med en enhands-pekfingervals.. Kommer att ta hundra år innan inlägget är klart men det är ju inget som stör er, bara mig..
Jag har nämligen en liten kelsjuk Luppeli i famnen och då är det svårt att skriva, men jag ska göra ett tappert försök..

Har inte bloggat på ett tag men tänker inte be om ursäkt för det. Jag har helt enkelt inte haft tid..

Har inte skrivit nått sen jag trillade o slog halvt ihjäl mig..

Nu har jag satt ner ungen så nu ska det väl gå lite fortare.. Kelsjuk får hon vara med nån annan..

Tillbaka till trillandet.. Va fan, det är fallet har ju förstört min viktnedgång ordentligt.. Har inte kunnat promenera alls ju.. Har gått o blivit en latmomma igen som äter dåligheter.. Har precis snaskat godis..
Nä, nu har jag bestämt att jag inte ska ha ont längre så nu måste jag ut o röra på fläsket. Har dock insett att jag inte kan köra Biggest looser för då måste man hoppa o studsa o det pallar inte min fot än.



Ska nog promenera ikväll...... eller imorgon!

Över till nått som ni kan roa er åt..
Vi va på cykelfest i helgen. Grymt kul, men för mig så slutade det med en karatefylla och bortamatch..
Eller nä, man kan nog inte kalla det bortamatch eftersom jag bara sussade.. Bortamatch är väl om man har lite rajtantajtan med en karl eller ett fruntimmer?? Eller har jag fel??
Nåja, det blev ingen action i den sängen iallafall om man inte räknar att dra timmerstockar (snarkningar) som action..

Det roligaste måste ju vara att jag tjatade på Sebastian flera gånger om att han absolut inte får blir för full o så går jag o får en riktig tonårsfylla..
Pinsamt är det iallafall..
När det va som värst så låg jag o krälade på alla fyra o spydde. Måste ju varit höjdpunkten i mitt liv :-)


Jag kom ju som sagt inte ända hem heller utan fick sova över hos en granne.. Sussade som en prinsessa i ett jätterosa rum..



Jag är iallafall hemma igen och bakfyllan är över..

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar