torsdag 10 maj 2012

Jävla surgubbe!!!

Jag ville bara skrika rakt ut:
Jag har inte rört din biljävlel!!!!

Va fan!!
Parkerade utanför Lidl för att.. Ja, ni vet ju vad man gör på Lidl, så troligtvis så skulle jag handla..
Parkerade inte ens nära surgubbens bil men tillräckligt nära för att KUNNA (om jag nu hade velat det) drämma upp min bildörr så hårt mina otränade armar bara kan och repa lacken riktigt ordentligt.

När jag gick ut så kunde jag ha hållt bilnyckeln i handen och dragit den så hårt jag kan över lacken för att skapa ett snyggt mönster..

När jag tog ut Looppan ur bilen så hade jag kunnat ramla till så att även bakdörren rispade mönster på den fina glänsande svarta lacken..

MEN!!!!

Jag gjorde inget av detta utan öppnade försiktigt förardörren för att inte repa lacken.. Även när jag tog ut pruttungen så passade jag den fina jävla bilen..


TROTS DETTA....

så går surgubben fram till sin fina, glänsande skitbil och synar den med 1 cm avstånd.. Det kunde ju finnas en repa..
Oh, där är det en repa.. Han ilsknar till och pillar lite med fingret.. Nej, det va bara smuts. SYND!!!
Lite besviket så går han fram till nästa dörr och synar lika noga och finner tyvärr ingenting..
Hoppet om en fet stämning gick om intet och han satte sig i bilen och körde därifrån..

Under tiden så står jag precis utanför min bil och trycker ner Luppeli i bärselen och bara stirrar på surgubben, vänder mig om och går in i affären

Jag HATAR verkligen gamla surgubbar....



Hej hopp!!

1 kommentar:

  1. kajsa svensson15 maj 2012 kl. 15:22

    haha. det finns folk och det finns folk. /kajsa

    SvaraRadera